Bine a-ti venit pe fraNNNta-Design.
Vezi ultimul index creat de noi <a href="https://frannnta-design.hitforum.ro/t1994-cs-gold-design-remake">Cs Gold Design remake</a>


Bine a-ti venit pe fraNNNta-Design.
Vezi ultimul index creat de noi <a href="https://frannnta-design.hitforum.ro/t1994-cs-gold-design-remake">Cs Gold Design remake</a>

Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.

Conectare

description[TUT]Format Empty[TUT]Format

more_horiz
Hello Guyz !

De azi m-am gandit sa fac o introducere in lumea scriptingului .

Am vazut pe multe servere cand vor sa apara numele unui jucator ele folosesc asa :

Cod:

Pawno Code: strcat ( new , "Bine ai venit %s la tutul lui ALLEX ! ", 1900 );


VARIANTA DE MAI SUS NU E CORECTA !

Deci sa incepem .

Cod:

Pawno Code: CMD:tut( ALLEX ) {
format( Stirng , 100 , "Bine ai venit %s la tutul lui Allex " , AllexName2(playerid) ); //Stirng este stringul , 100 nr caractere , Nume ii ia numele playerului
ShowPlayerDialog(playerid , 003 , DIALOG_STYLE_MSGBOX , "TUT" , String , "Ok" , "Cancel" ); // functia care arata dialogul
return 1;}



SAU


Cod:

CMD:tut( ALLEX ) {
new String[100] , Nume[MAX_PLAYER_NAME]; //NEws
GetPlayerName(playerid, Nume , sizeof(Nume)); // Ia numele playerului functia
format( Stirng , 100 , "Bine ai venit %s la tutul lui Allex " , Nume ); //Stirng este stringul , 100 nr caractere , Nume ii ia numele playerului
ShowPlayerDialog(playerid , 003 , DIALOG_STYLE_MSGBOX , "TUT" , String , "Ok" , "Cancel" ); //functia care arata dialogul
return 1;}



Cod:

stock AllexName2(playerid){ //stock care numai tre sa definim mereu Nume
new name[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, name , sizeof(name));
return name;
}

description[TUT]Format EmptyRe: [TUT]Format

more_horiz
Poti fii mai explicit...poti spune dupa ce rubrica este adaugat ex:"OnGamePlayerConnect"
privacy_tip Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
power_settings_newConectați-vă pentru a răspunde