Valve va emite, la cerere, prin help.steampowered.com, o rambursare pentru orice titlu solicitat în termen de 14 zile de la cumpărare și a fost jucat mai puțin de 2 ore. Chiar dacă nu respectați regulile de rambursare pe care le-am descris, puteți să trimiteți o solicitare și o să o examinăm.

Informații suplimentare și instrucțiuni de depanare pentru cererile de rambursare existente pot fi găsite în Întrebările frecvente privind întrebările frecvente privind rambursările.

Instrucțiuni pas-cu-pas
Navigați la Steam Help (help.steampowered.com) și conectați-vă cu contul dvs. Steam.
După ce v-ați conectat, faceți clic pe o achiziție.

Cum să solicitați o rambursare 1Refund_aPurchase

Găsiți achiziția pe care doriți să o rambursați și faceți clic pe ea. Dacă achiziția dvs. nu este listată, aceasta se încadrează prea departe în afara ferestrei noastre de rambursare și nu este eligibilă pentru o rambursare.

Cum să solicitați o rambursare 2Refund_selectRecentPurchase


Selectați problema pe care o aveți cu produsul.

Cum să solicitați o rambursare 3Refund_selectProblem

Apoi, dați clic pe Aș dori să solicit o rambursare.
Cum să solicitați o rambursare 4Refund_requestRefund

Completați și trimiteți formularul de solicitare.

Faceți clic pe pictograma meniu derulantă pentru a selecta Portofelul Steam sau metoda de plată originală.

Cum să solicitați o rambursare 5Refund_requestForm

Ar trebui să primiți un e-mail de confirmare a faptului că cererea dvs. a fost trimisă cu succes.

Sursa: How To Request a Refund - Refunds and Returns - Knowledge Base - Steam Support