Un student, un absolvent şi un profesor de la
Universitatea Texas din Dallas au realizat o aplicaţie pentru reţeaua de
socializare Facebook, care le permite utilizatorilor să îşi declare
inamicii, informează Huffington Post.
„Credem că e sănătos să afirmi că nu îţi place ceva, că cineva îţi
este inamic. Poţi conversa cu alţii despre asta, poţi stabili legaturi
cu oameni care îţi împărtăşesc sentimentele”, afirmă creatorii
aplicaţiei.
Inamicul nu trebuie să fie o persoană anume, ci poate fi o companie, o echipă, un partid politic, un obiect, un obicei etc.
În topul celor care au folosit aplicaţia EnemyGraph se poziţionează
Justin Bieber. Chiar şi Mark Zuckerberg, creatorul Facebook, a strâns
zeci de inamici în reţeaua de socializare. Mai mult, chiar şi Facebook
are duşmani declaraţi, pe principiul „îl urăsc, dar îl folosesc”.
Aplicaţia a strâns peste 20.000 de utilizatori, de la lansarea ei
oficială, pe 15 martie. Afluxul celor interesaţi i-a obligat pe creatori
să mute site-ul de internet creat pentru promovarea EnemyGraph.
Cu toate acestea, este de aşteptat ca Facebook să le ceară celor trei
să îşi retragă aplicaţia, de vreme ce dezvoltatorilor le este interzis
să creeze butonul „dislike”, aşa cum există, de pildă, pe Youtube.
Universitatea Texas din Dallas au realizat o aplicaţie pentru reţeaua de
socializare Facebook, care le permite utilizatorilor să îşi declare
inamicii, informează Huffington Post.
„Credem că e sănătos să afirmi că nu îţi place ceva, că cineva îţi
este inamic. Poţi conversa cu alţii despre asta, poţi stabili legaturi
cu oameni care îţi împărtăşesc sentimentele”, afirmă creatorii
aplicaţiei.
Inamicul nu trebuie să fie o persoană anume, ci poate fi o companie, o echipă, un partid politic, un obiect, un obicei etc.
În topul celor care au folosit aplicaţia EnemyGraph se poziţionează
Justin Bieber. Chiar şi Mark Zuckerberg, creatorul Facebook, a strâns
zeci de inamici în reţeaua de socializare. Mai mult, chiar şi Facebook
are duşmani declaraţi, pe principiul „îl urăsc, dar îl folosesc”.
Aplicaţia a strâns peste 20.000 de utilizatori, de la lansarea ei
oficială, pe 15 martie. Afluxul celor interesaţi i-a obligat pe creatori
să mute site-ul de internet creat pentru promovarea EnemyGraph.
Cu toate acestea, este de aşteptat ca Facebook să le ceară celor trei
să îşi retragă aplicaţia, de vreme ce dezvoltatorilor le este interzis
să creeze butonul „dislike”, aşa cum există, de pildă, pe Youtube.